The Estonian Stress Buster

Zavod BBDO mõtles välja koostöös Berlin BBDO-ga Stress Busteri (stressiküti), kes inimesi Eestisse puutumatust, rahu ja vaikust nautima kutsus.

Kuna sihtturgude (Saksamaa, Inglismaa, Norra, Rootsi) linnainimesed reisivad palju, aga ei tea Eestist ega Eestimaa loodusest midagi, tutvustas Stress Buster neile Eestit, mis on ideaalne paik linnamelust puhkamiseks.

Filmimine toimus Berliinis, kus mõõdeti näotuvastuse abil inimeste stressitaset. Stressitaseme vähendamiseks tõi Stress Buster inimesteni Eesti looduse hääled ja tükikese Eesti metsa.

Stress Busteri film levis üle kogu maailma, vaatajaid kogunes kokku üle miljoni ja kampaania kajastused meedias ulatusid rohkem kui 50 miljoni inimeseni 130 riigis. Kampaania pääses Digitegu 2017 finaali ja Kuldmuna 2018 loovusfestivalil võitis 2 hõbe- ja 3 pronksmuna.